Yasmien's Reviews > Never Let Me Go

Never Let Me Go by Kazuo Ishiguro

Sep 12, 10

bookshelves: 2010, dystopia, books-i-own
Read from September 07 to 12, 2010

Sign into Goodreads to see if any of your friends have read Never Let Me Go.

09/10/2010 page 97

Sarah Het is nog eventjes wachten voordat de film in de zalen te zien is. Dus ik wacht nog eventjes met lezen. Ik ben wel reuze benieuwd :D

Yasmien Bij mij is het juist andersom -- ik wil meestal toch eerst het boek gelezen hebben vooraleer ik de film zie :)

Sarah Hey Yasmien, ja hoor ik ook :). Ik bedoel dat ik nog eventjes wacht totdat ik weet wanneer de film bij ons in de zalen te zien zal zijn. Een keer dat ik het weet, dan lees ik het zo snel mogelijk :)

Yasmien Ah, ok :) - een klein misverstand. Ik wilde het gewoon al een tijdje lezen, maar in de bibliotheek was het steeds uitgeleend tot ik het uiteindelijk vorige week wel te pakken kreeg :)

Sarah joepie! :D

message 6: by Kim (new) - rated it 4 stars

Kim oef, prachtig boek. ik vond het in ieder geval erg indrukwekkend. de trailer van de film ziet er erg goed uit vind ik, fijne acteurs ook. ik ben benieuwd :)

Yasmien Ik ben nog niet ver gevorderd in het boek, maar wat ik tot nu toe gelezen heb is wel erg goed. De trailer (en de cast uiteraard ook) vond ik er ook heel goed uitzien, nu maar hopen dat de volledige film dan ook meevalt :)

Sarah Vast wel, enkele reviews waren heel erg positief :). Hoe kan het anders met zo een cast :P