Mel’s review of Destined for an Early Grave (Night Huntress, #4) > Likes and Comments

6 likes · like
Comments (showing 1-27 of 27) (27 new)    post a comment »
dateDown_arrow    newest »

message 1: by The Flooze (new)

The Flooze Flat, definitely. And the crudeness of their comments to each other was actually really bothering me. I'm all for rude and sarcastic, and some of the lines were class, but how do people who can say those things to each other then turn around and shrug it off?

Where DID Tate go? Bizarre. Maybe Spade killed him after Vlad fired it up and dashed off with her. One can hope.

I LOVE Vlad. I think I might like him enough to keep me reading. He actually has some depth and maturity, and some mystery to him. He's the only one that intrigues me as of now.

Sleepover with Drac both cracked me up and made me sad for him.


message 2: by Mel (new)

Mel I enjoyed their relationship problems but you're right that some things said can never be undone and they were cruel indeed. I guess I could take it cause I knew they would be ok eventually and maybe cause I didn't mind Cat suffering a bit. Muahaha.

And I sure hope nothing bad happened to Tate! I like him. He's too good for Cat. I hope he realises it and starts chasing some one else.

I loved Drac too! He reminded me of Mircea. But you're right: more approachable. Very intriguing..


message 3: by Mel (new)

Mel Oh oh! And the reason for the fact that they were on the edge was (partly) contributed to Cat's meds... What a load of crap! Don's department has everything under control, state of the art everything and they find out AFTER letting Cat use the meds that the side effects may be negative. Tssssk!


message 4: by The Flooze (new)

The Flooze That WAS quite a cop out!

So what's up with Don? I'm guessing he's dying?


message 5: by Mel (new)

Mel Do you think so? I thought it was just an excuse to speak to Bones alone. I didn't take this 'I don't feel fine' thing so seriously.
If he does...ok.. so.. bye Don. Won't miss much.


message 6: by Karyn (new)

Karyn I thought Don was dying too...and so he wanted to go vamp?


message 7: by Mel (new)

Mel Oh no. Not him too!


message 8: by Karyn (new)

Karyn Why else would he want to speak to Bones.
I hope he doesn't tho


message 9: by Mel (new)

Mel They act like it's nothing. I mean ok: turning that one guy from the force (forgot his name) into a ghoul was a mixture of coincidence and a last resort.
But now it's like: 'do you want to be stronger? Turn into a vampire!'. 'You don't want to be ill anymore? Turn into a vampire'.
Hello?!?


message 10: by The Flooze (new)

The Flooze I thought Vlad sniffing the air and saying "just a cold" then asking him if there was something he'd like to tell Cat, sorta sealed the deal on the impression that he's dying.

And her hugging him in this one is to show she cares so that when he does we'll be oh ever so upset for her that she's losing him. Bah.

I didn't get the impression that he's necessarily going to change over...


message 11: by Mel (new)

Mel Tsssk he can just die if it's up to me. Couldn't be bothered, pooh! *sticks nose up in the air*


message 12: by Karyn (new)

Karyn Do you know if she's gonna write a book for Vlad? So far i only know Spade and Mencheres get one


message 13: by Mel (new)

Mel I don't think there's news on that yet. But I can't imagine she wont. Mencheres, Spade and Vlad are the biggest secondary characters so it seems only logical that next on the list is Vlad.


message 14: by The Flooze (new)

The Flooze I think she's planning on one but hasn't been contracted for it yet. They probably want to gauge the success of the spin offs before signing her for more.


message 15: by Karyn (new)

Karyn Crap. Well then she should write Vlad's book before Mencheres..They'll sign her up for more spin-offs then


message 16: by The Flooze (new)

The Flooze I concur!

Vlad Vlad Vlad!


message 17: by Starling (new)

Starling I really liked the review. I think that book 4 was better than book 3. I had decided not to read anymore of the series after book 3, but ended up buying this one because I'd come to GoodReads and got convinced to read another one here. And yes, I'll probably continue the series, although they will go to the end of my gotta buy it list.

I think you made some excellent points about what is wrong with the books. And I agree with them.




message 18: by Mel (new)

Mel Thanks Starling. I feel the series is vastly overrated. Sure it's entertaining but it has many faults. It just annoys me cause Frost has so many good ideas and could have made these series into something allround and wonderful. Such a shame... :(


message 19: by Teresa (new)

Teresa Huh... Well I loved all the books. :-)

Drop of Crimson was a good one as well...looking forward to Mencheres' story next.


message 20: by Starling (new)

Starling Teresa I really enjoyed the series too at first. But suddenly there are all of these additional series out there, many of which I have not yet even started. And the time when I had to read EVERYTHING is over because there is so much to choose from.


message 21: by Mel (new)

Mel Teresa wrote: "Huh... Well I loved all the books. :-)

Drop of Crimson was a good one as well...looking forward to Mencheres' story next."


Well that just goes to show there is no accounting for tastes. Yay for diversity :)
Although I really can't understand people actually liking Denise in First Drop of Crimson. Sorry.


message 22: by Teresa (new)

Teresa And once again... Huh. LOL


message 23: by Mel (new)

Mel Well, I just checked your profile page to compare our books. And your average rating is 4,95 (whereas mine is 3,74) so I guess that clears up a lot of the mystery. LOL.


message 24: by The Holy Terror (new)

The Holy Terror Lol, Teresa, every book you've read except for seven all got 5 stars! I think you're too easy to please. ; )


message 25: by Teresa (new)

Teresa Hahaha! Hey, I just want to be entertained. That's it. I don't need all the in-depth complicated crap thank you very much. Sure I like a complicated book once in a while...Adrian Phoenix's Makers Song books are exactly that and I love them as well. I just want to be taken away from my boring, stressful life once in a while, that's it. There was only one book I never finished because it bored me to tears. Succubus in the City by Nina Harper was it.


message 26: by Mel (new)

Mel I just want to be entertained too. But I pay good money for all my books (no luxury of a library with English UF/PNR here) and I get upset when the story ends up to suck or I can't relate (or hate) the hero or heroine.
So that makes me write angry reviews. But I've got lots of raving reviews too :)


message 27: by Teresa (new)

Teresa LOL, well I don't really like submissive ladies in some books...a strong female lead are more my thing, but I do have a few favorites where the main character is a guy. When books have gals that fall all over men and are going to die without them, storylines like that, yeah I find them really lame. I guess I just need to be more critical, LOL!


back to top