Arlene’s review of Go the F**k to Sleep > Likes and Comments

4 likes · Like
Comments (showing 1-43 of 43) (43 new)    post a comment »
dateDown arrow    newest »

message 1: by Morgan (new)

Morgan F Well, that is an interesting title.....


JoJo - JJJ (Jo Anna) Janesko Nice title... LOL


message 3: by Arlene (new)

Arlene LOL Catchy isn't it?? It sounds funny, so I want to read it. ^^


message 4: by Lora (new)

Lora Oh! I read a review for this the other day and I thought it sounded hilarious! Bedtime books for adults^^


message 5: by Arlene (new)

Arlene I'm so on it! LOL I read a review for it too and I have to check it out. :D


message 6: by Lora (new)

Lora I read Stephen's review. ;)


JoJo - JJJ (Jo Anna) Janesko Well I will be looking for your review Arlene.


message 8: by Arlene (new)

Arlene LMAO! Now that review was funny Lora!! Thanks for sharing.

@Jojo-Jo Anna, I will be sure to write one for this book. :P


message 9: by ~Tina~ (new)

~Tina~ LMFAO! Is this a children's book? I need to get this!


message 10: by Lora (new)

Lora ~Tina~ wrote: "LMFAO! Is this a children's book? I need to get this!"

It is a children's book for adults, I'm fairly certain^^


JoJo - JJJ (Jo Anna) Janesko I keep on thinking it says "Go Fuck the Sheep"


message 12: by ~Tina~ (new)

~Tina~ LOL!! ^^


message 13: by Arlene (new)

Arlene LMAO!!


message 14: by Nic (new)

Nic LOL. Arlene are you going to read this to your hubby?


JoJo - JJJ (Jo Anna) Janesko I might even have to give this book a go..... just the title. That or someone needs to write a book called Go Fuck the Sheep.


message 16: by Arlene (new)

Arlene Nic wrote: "LOL. Arlene are you going to read this to your hubby?"

LMFAO!!! I almost spit my drink!! Yes, Nic I can see that conversation with him go something like this:

Hubby: Arlene are you still reading? Put the book away!!
Arlene: Yes I'm still reading... GO.THE.FUCK.TO.SLEEP!
Hubby: Ex-squeeze me???!!! What did you tell me??
Arlene: Oh! That's the name of the book! But yeah, really. GTFTS!

:D


message 17: by Arlene (new)

Arlene Jojo-Jo Anna wrote: "I might even have to give this book a go..... just the title. That or someone needs to write a book called Go Fuck the Sheep."

LOLOL!!! ^^


message 19: by Lora (new)

Lora Arlene wrote: "Nic wrote: "LOL. Arlene are you going to read this to your hubby?"

LMFAO!!! I almost spit my drink!! Yes, Nic I can see that conversation with him go something like this:

Hubby: Arlene are y..."


ROFL XD


message 20: by Nic (new)

Nic ROFLMAO :D

Maybe I should buy this book to read to my hubby too!


message 21: by Arlene (new)

Arlene I'm voting for this as a Booker read for October. :D


message 22: by Lora (new)

Lora Arlene wrote: "I'm voting for this as a Booker read for October. :D"

Ha! I'm in^^


message 23: by Arlene (new)

Arlene Imagine if all the Bookers read this at the same time? The boards would look pretty funny. XD


message 24: by Nic (new)

Nic LOL :)


message 25: by ~Tina~ (new)

~Tina~ ROFL!!!
That is such a tempting idea Arlene!


message 26: by Arlene (new)

Arlene ~Tina~ wrote: "ROFL!!!
That is such a tempting idea Arlene!"


Reading it to the hubby or making it a Street Corner Booker pick?

I say both. XD


message 27: by ~Tina~ (new)

~Tina~ BOTH! lol


message 28: by Sarah (last edited Jun 09, 2011 05:40PM) (new)

Sarah M LOL the other day when I went to chapters the girl at the till was reading this! She was laughing so hard... I remeber one line.. "I dont give a shit if your thirsty!"(atleast I think it went like that!) I thought it was pretty funny, as at first I actaully thought it was for kids and was like really?! lol


message 29: by ~Tina~ (new)

~Tina~ Okay, yeah, that's it! I'm getting this! ^^ lol


message 30: by Arlene (new)

Arlene Oh I'm definitely buying it! It comes out next week. It's only 30+ pages. It sounds really funny. :)


message 31: by Arlene (new)

Arlene Sarah wrote: "LOL the other day when I went to chapters the girl at the till was reading this! She was laughing so hard... I remeber one line.. "I dont give a shit if your thirsty!"(atleast I think it went like ..."

A simple google search provided the line you're referring to:
The eagles who soar through the sky are at rest And the creatures who crawl, run and creep. I know you're not thirsty. That's bullshit. Stop lying. Lie the fuck down, my darling, and sleep.


message 32: by ~Tina~ (last edited Jun 09, 2011 06:35PM) (new)

~Tina~ Arlene wrote: "Oh I'm definitely buying it! It comes out next week. It's only 30+ pages. It sounds really funny. :)"

I can't get it at my stores:( But TBD has it coming out in October =D


message 33: by Crystal (new)

Crystal LMAO!! Where did this come from?? I have to look into this one!!

Tina I can mail you a copy if you want =)


JoJo - JJJ (Jo Anna) Janesko I will be watching for all of the reviews. This is great... LOL


message 35: by Allie (new)

Allie Janvey It is free on audible.com right now :)


message 36: by Arlene (new)

Arlene Thanks Allie! I'm definitely going to download this. I heard it was hilarious.


JoJo - JJJ (Jo Anna) Janesko Doe is have Samual Jackson narrating?? I still laugh at the title. The author is quit clever.


message 38: by Arlene (new)

Arlene Yes Samuel Jackson is the narrator for the audio, but I read it from my Nook. Loved it!


message 39: by Hannah (new)

Hannah I was one of the lucky few parents who had a kid that LOVED sleeping. In fact, when she got to be about 3 or 4, she'd tell ME she was tired and wanted to go to bed - lol! Sounds like a fun (and funny) book :)


message 40: by Arlene (new)

Arlene LOL! Were you staying up too late reading? Now you both stay up for reading marathons. :P It was a fun book. I read it a few times for kicks.


message 41: by Amber (new)

Amber Love the review. I sooo need to read this one!


JoJo - JJJ (Jo Anna) Janesko I need to read it as well. I actually think the audio would be fun to listen to. Great narrator.


message 43: by Arlene (new)

Arlene It's a 10 minute read. Really funny. :D


back to top