Lucia’s review of Pandemonium (Delirium, #2) > Likes and Comments

28 likes · like
Comments (showing 1-22 of 22) (22 new)    post a comment »
dateDown_arrow    newest »

message 1: by Wendy Darling (new)

Wendy Darling Aww.


message 2: by Lindsay (new)

Lindsay I know what you mean. My heart is just dying to know if Alex lived and if Lena will go after him and save him!


message 3: by Louisa (new)

Louisa It does have him listed as a character, and I don't think they'd do that if he was just mentioned because he was dead, or that he dies in this one. They wouldn't be that mean, would they? He just really needs to be alive!!!!!


message 4: by Cornelia (new)

Cornelia the end! omg. I didn't think this was going to happen. never. but then I guess it really needed a cliffhanger. AND NOW I CAN'T WAIT FOR 2013!


message 5: by Sydney (new)

Sydney OMG im sooo happy u like it!!! but i just cant stand the thought that alex is dead!!! i refuse to believe that!!! awww i love alex.... is he alive????!?!?!?... wait dont tell me.... but alas sadness


message 6: by Lucia (new)

Lucia Phoebe in Wonderland wrote: "the end! omg. I didn't think this was going to happen. never. but then I guess it really needed a cliffhanger. AND NOW I CAN'T WAIT FOR 2013!"

My life will never be complete until I know what happens, lol!


message 7: by Lucia (new)

Lucia Sydney wrote: "OMG im sooo happy u like it!!! but i just cant stand the thought that alex is dead!!! i refuse to believe that!!! awww i love alex.... is he alive????!?!?!?... wait dont tell me.... but alas sadness"

I KNOW. The thought of Alex dead was just inconceivable to me at the end of Delirium! I wanted to kill something!

Of course I will not tell you anything that happens! You will have to read and find out for yourself. But it was amazing, IMHO.


message 8: by Sydney (new)

Sydney Haha me 2!! Thx.... im half way thru!! Thx 4 giving me HOPE!!!!


message 9: by Sydney (new)

Sydney OMG the ending is AMAZBALLS!!!!!! AHHHHHH YAYAY ITS HAPPY NOT SAD:) ONLY A YEAR LEFT TILL NEXT 1!! BOO


message 10: by Lucia (new)

Lucia Sydney wrote: "OMG the ending is AMAZBALLS!!!!!! AHHHHHH YAYAY ITS HAPPY NOT SAD:) ONLY A YEAR LEFT TILL NEXT 1!! BOO"

I can't decide if I'm Team Julian or Alex. I love both! It's been a year since I've read Delirium, though. May have to re-read!


message 11: by Lucia (new)

Lucia SORRY GUYS, DIDN'T MEAN TO SPOIL THINGS!!! :(


message 12: by Sydney (new)

Sydney haha SPOILER
IM totally team ALEX!!!!!! Im kinda in love with him... yeh i have to reread it to!!


message 13: by Lucia (new)

Lucia Sydney wrote: "haha SPOILER
IM totally team ALEX!!!!!! Im kinda in love with him... yeh i have to reread it to!!"


We'll just have to wait and see how it turns out, because I have no idea what's going to happen!


message 14: by Sydney (new)

Sydney i kno!! i went into it hating any guy that would dare steal Lena from Alex so i went in bias... I<3Alex


message 15: by Cornelia (new)

Cornelia Lucia wrote: "Phoebe in Wonderland wrote: "the end! omg. I didn't think this was going to happen. never. but then I guess it really needed a cliffhanger. AND NOW I CAN'T WAIT FOR 2013!"

My life will never be co..."


yes. same here. I did not think for a second it would end this way. Part two, I mean.


message 16: by Teresa Mary Rose (new)

Teresa Mary Rose I love how you describe your feelings after reading the book, cause I felt the same! I think I read the last page 800 times just to try and wrap my head around it.


message 17: by Lucia (new)

Lucia Teresa wrote: "I love how you describe your feelings after reading the book, cause I felt the same! I think I read the last page 800 times just to try and wrap my head around it."

How could Lauren do this to us?? Requiem needs to come out NOW!


message 18: by Rumana (new)

Rumana I am so excited for the next one! Can't wait! I read the book before going to bed too and I just kept thinking about the ending! Ahhh!! So excited! Great review!


message 19: by Lucia (new)

Lucia Rumana wrote: "I am so excited for the next one! Can't wait! I read the book before going to bed too and I just kept thinking about the ending! Ahhh!! So excited! Great review!"

It was kind of unforgettable. :)


message 20: by Tara (new)

Tara My thoughts exactly upon finishing it!!! I screamed out loud and was thinking "I have to wait almost another year to find out what happens!?!"


message 21: by Jennifer (new)

Jennifer 2013?? Well now I know the end of the world won't come in 2012 because I will not be annihilated without reading what happens with Alex and Lena. I just can't, I won't tolerate it. Gosh Lauren you couldn't have thrown in an extra chapter for emergency apocalyptic measures? WARNING: DO NOT READ UNLESS WORLD IS GOING UNDER :WARNING. I mean seriously a little compassion for our fragile book devouring souls would be nice *sniffle sniffle* ok then I'm done ranting, just going back under my rock, see you in 2013...


message 22: by Lucia (new)

Lucia Jennifer wrote: "2013?? Well now I know the end of the world won't come in 2012 because I will not be annihilated without reading what happens with Alex and Lena. I just can't, I won't tolerate it. Gosh Lauren you ..."

Haha, that would've been nice! You should send her a letter. :) If that doesn't work, we can turn to more drastic measures. Like show up at her doorstep...


back to top