Goodreads helps you keep track of books you want to read.
Start by marking “Impiana Misteri Terbongkar (Impiana, #3)” as Want to Read:
Impiana Misteri Terbongkar (Impiana, #3)
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating
Open Preview

Impiana Misteri Terbongkar (Impiana, #3)

4.51  ·  Rating Details ·  197 Ratings  ·  14 Reviews
Bekas pelajar – pelajar Sekolah Sri Bangsar berkumpul kembali! Kali ini, kesemuanya sudah meningkat usia 28 tahun. Ada yang sudah berumah tangga seperti Farah dan Fahrin. Ada yang masih tercari-cari matlamat hidup seperti kebanyakan ahli The Wannababes yang lain. Semua menumpang gembira dengan kebahagiaan Fasharina binti Tan Sri Hisham yang mahu mengikat tali perkahwinan d ...more
Paperback, 384 pages
Published November 25th 2010 by PTS One Sdn Bhd
More Details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Reader Q&A

To ask other readers questions about Impiana Misteri Terbongkar, please sign up.

Be the first to ask a question about Impiana Misteri Terbongkar

This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

(showing 1-30)
filter  |  sort: default (?)  |  Rating Details
Cik Aini
Dec 01, 2010 Cik Aini rated it liked it
Pembacaan dipecut laju sementelah saya ada angan-angan untuk menghadiahkan kepada seseorang.

Kisah bersambung dari bagaimana Fasha sanggup mendaftar dengan Syarikat Impiana untuk membantu melepaskan Paie dan Nana. Fasha kemudiannya diculik oleh Syarikat Impiana di atas sebab tertentu. Penculikan Fasha menyebabkan kehidupan Wannababes tunggang langgang! Mimi Monira, musuh ketat Wannababes semasa sekolah, menjadi dalang di sebaliknya. Namun, ada kejutan yang menanti.

Saya terpikat untuk membaca sir
...more
Nur Fathiah Zahri
Mar 24, 2011 Nur Fathiah Zahri rated it it was amazing
Recommends it for: Everyone
Recommended to Nur Fathiah by: Nobody
Bekas pelajar – pelajar Sekolah Sri Bangsar berkumpul kembali! Kali ini, kesemuanya sudah meningkat usia 28 tahun. Ada yang sudah berumah tangga seperti Farah dan Fahrin. Ada yang masih tercari-cari matlamat hidup seperti kebanyakan ahli The Wannababes yang lain. Semua menumpang gembira dengan kebahagiaan Fasharina binti Tan Sri Hisham yang mahu mengikat tali perkahwinan dengan Amir. Oleh itu, rancangan dan persiapan mula rancak dibuat.

Namun, tiada sesiapa menyangka pada saat akhir bahagia, Sya
...more
Nor
Dec 14, 2010 Nor added it
~~~ macam nak gile cari buku ni kat kedai buku....hampir semua kedai buku berdekatan diredah namun x jumpa jgk....hampir putus asa tapi last2 terjumpa kat pameran MPH alamanda....suka sgt....heee
Rosli Ab Rahman
Jan 20, 2014 Rosli Ab Rahman rated it really liked it
Shelves: collection
Kesinambungan dari Impiana II, dalam buku ini segala aktiviti sayrikat Impiana kembali muncul untuk melunaskan impian mereka yang belum selesai. Kali ini mangsanya ketua kumpulan Wannababes.. walaupun ceritanya menyerlahkan watak2 yang diambil dari novel2 beliau sebelum ini namun setiap cerita yang dipaparkan mempunyai kekuatannya sendiri. Pengajaran yang cuba disampaikan pun tidak rumit untuk kita faham

4.75*
Nurul Ain
good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ema
Dec 29, 2015 Ema rated it it was ok
Sesuai untuk kanak2 bawah 12 tahun. Dengar2nya Ain menangis nak menghasilkan buku ini tapi aku menangis bila baca buku ni. Dialog kaku mungkin disebabkan mengikut bahasa melayu tinggi. Baru tahu ada perkataan 'membising'.

Aku tak perasan ini buku siri yang ke3. Tapi ini last aku baca buku dia kot
Farhanah 126254
May 24, 2016 Farhanah 126254 is currently reading it
Shelves: frog
SAYA RASA CERITA MESTI MENYERONOKKAN
Engku Afiq
Aug 28, 2014 Engku Afiq rated it it was amazing
Rupa-rupanya syarikat Impiana semakin mengganas! Memang tidak dapat disangka apa yang syarikat itu lakukan kepada bekas pelajar Sekolah Sri Bangsar. >_<
Wan Nurwajiha
best dan memberi inspirasi kpd para pembaca.... i like it....
Books
Jun 03, 2011 Books added it
.....
Nurul Muaazah
Jul 29, 2014 Nurul Muaazah rated it it was amazing
Shelves: want-to-read
best
lost soul
Apr 10, 2013 lost soul rated it it was amazing
Akhirnya misteri terbongkar jua.
Mohd Elfie
Buku ini memberi suspen
Alissa Azly
Alissa Azly rated it it was amazing
Nov 28, 2013
Melsriana
Melsriana rated it it was amazing
Jun 12, 2015
Akma Hana
Akma Hana rated it it was amazing
Oct 04, 2015
Erien Eriena
Erien Eriena rated it it was amazing
Feb 07, 2013
Dr.nur
Dr.nur rated it it was amazing
Jan 08, 2015
Maisarah
Maisarah rated it it was amazing
Dec 07, 2013
Kermit Yeppie
Kermit Yeppie rated it it was amazing
Oct 06, 2013
Khadijah Al-azhariyyah
Khadijah Al-azhariyyah rated it really liked it
May 09, 2011
Nurul Syafiqah
Nurul Syafiqah rated it really liked it
Dec 30, 2016
Rabi'ah Ammarudin
Rabi'ah Ammarudin rated it it was amazing
Nov 02, 2012
Oda_sweetchoco
Oda_sweetchoco rated it it was amazing
Sep 23, 2014
Syakirah
Syakirah rated it it was amazing
Jul 10, 2015
Aisyah
Aisyah rated it it was amazing
May 01, 2015
Jiha Fadzil
Jiha Fadzil rated it it was amazing
Aug 07, 2013
Astrid
Astrid rated it liked it
Nov 25, 2011
Alia Yasmeen
Alia Yasmeen rated it really liked it
May 25, 2014
Fatin
Fatin rated it really liked it
Jan 30, 2015
« previous 1 3 4 5 6 7 next »
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »
  • Bilal bin Rabah: Pengumandang Seruan Langit
  • Pei Pan
  • Salju Sakinah
  • 1515
  • Misi 8A
  • Saiful Nang: Kisah Orang Menang
1700242
Graduated with TESL degree from Universiti Darul Iman Malaysia.
More about Ain Maisarah...

Share This Book