Goodreads helps you keep track of books you want to read.
Start by marking “Die letzte Tide (Sönke Hansen #4)” as Want to Read:
Die letzte Tide (Sönke Hansen #4)
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating
Open Preview

Die letzte Tide (Sönke Hansen #4)

4.75  ·  Rating Details ·  4 Ratings  ·  1 Review
Ein toter Seemann hängt kopfüber in der Takelage eines Handelsschiffs, offenbar ein Unfall. Doch als Sönke Hansen die Koje des Toten untersucht, entdeckt er einen Kalender aus einem seltsamen beinernen Material … Der vierte Band der historischen Krimiserie um Wasserbauinspektor Hansen.
Hardcover, 348 pages
Published March 14th 2009 by Droemer
More Details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Reader Q&A

To ask other readers questions about Die letzte Tide, please sign up.

Be the first to ask a question about Die letzte Tide

This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

(showing 1-6)
filter  |  sort: default (?)  |  Rating Details
sabisteb
Mar 10, 2011 sabisteb rated it it was amazing
Sylt im Mai 1897: Eigentlich wollte Deichbauinspektor Sönke Hansen nur die Hafenanlagen von Munkmarsch auf Sylt inspizieren als er als Vertreter einer Behörde zu Begutachtung eines Toten gerufen wird. An Bord des Schiffes Flora gab es einen Unfall, bei dem ein Seemann ums Leben kam. Sönke macht der Fall misstrauisch, aber er hat keine Beweise und lässt ihn zunächst auf sich beruhen, schließlich hat er andere, wichtigere Angelegenheiten, die ihn beschäftigen: Seine Hochzeit mit Jorke steht kurz ...more
Karinso
Karinso rated it it was amazing
Mar 04, 2014
Thomas
Thomas rated it it was amazing
Aug 21, 2016
Sillymarilly
Sillymarilly rated it really liked it
Nov 18, 2016
Atair
Atair added it
Jan 04, 2016
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »

Other Books in the Series

Sönke Hansen (4 books)
  • Mit der Flut kommt der Tod (Sönke Hansen #1)
  • Der Austernmörder (Sönke Hansen #2)
  • Das Grab im Deich (Sönke Hansen #3)

Share This Book