Goodreads helps you keep track of books you want to read.
Start by marking “Asen, Wanen und Riesen ” as Want to Read:
Blank-133x176
Asen, Wanen und Riesen
 
by
Gustav Schalk
Rate this book
Clear rating

Asen, Wanen und Riesen

4.5 of 5 stars 4.50  ·  rating details  ·  2 ratings  ·  1 review
Hardcover, 175 pages
Published November 1994 by Mellinger
more details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Reader Q&A

To ask other readers questions about Asen, Wanen und Riesen, please sign up.

Be the first to ask a question about Asen, Wanen und Riesen

This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

(showing 1-2 of 2)
filter  |  sort: default (?)  |  rating details
Reinhold
Die nordische bzw. germanische Göttersage neu erzählt

Der Autor verwendet leider eine veraltete Sprache, wohl um zu suggerieren, dass es eine alte Geschichte ist. Dies ist eigentlich nicht notwendig, wer das liest weiß in welche Zeit er es einreihen muss. Als weiteres Manko bemüht er sich nicht darum bloß eine Schreibart bei Namen zu verwenden, sondern verwirrt den Nicht-Eingeweihten dadurch, dass er der gleichen Person öfters mal einen anderen Namen gibt; das mag wohl der nordischen Sage auch so
...more
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »
Die Nibelungensage Klaus Störtebeker. ( Ab 10 J.) Die Nibelungen Sage Deutsche Heldensage Klaus Störtebeker

Share This Book