Goodreads helps you keep track of books you want to read.
Start by marking “Das Buch der 1000 Wunder” as Want to Read:
Das Buch der 1000 Wunder
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating
Open Preview

Das Buch der 1000 Wunder

0.0  ·  Rating Details ·  0 Ratings  ·  0 Reviews
Der deutsche Schriftsteller und Satiriker Alexander Moszkowski wurde 1851 in als Sohn einer reichen jüdischen Familie Pilica (nahe Krakau) geboren und starb 1934 im Alter von 83 in Berlin.

Moszkowski war in der Berliner Gesellschaft sehr bekannt und mit bedeutenden Persönlichkeiten der damaligen Zeit wie Albert Einstein befreundet.

Zu seinen bekanntesten Werken zählen Der Sp
...more
Kindle Edition
Published October 5th 2015 by Books on Demand (first published June 21st 2011)
More Details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Reader Q&A

To ask other readers questions about Das Buch der 1000 Wunder, please sign up.

Be the first to ask a question about Das Buch der 1000 Wunder

This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

(showing 1-1)
filter  |  sort: default (?)  |  Rating Details
Susi
Nov 03, 2015 Susi rated it it was amazing
Die Geschichten und Wunder sind teils schon über 100 Jahre alt und manchmal gar nicht mehr existent. Aber gerade die Möglichkeit, danach zu googeln und die aktuellen Zahlen und Infos zu erhalten, ist faszinierend. Zugegeben den Chemieteil habe ich übersprungen, den Matheteil dafür verschlungen.
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »

Share This Book