The Headstrong Bride
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating

The Headstrong Bride (Hawk's Way #7)

by
3.83 of 5 stars 3.83  ·  rating details  ·  87 ratings  ·  10 reviews
The Hot-Tempered Husband
Rancher Sam Longstreet planned to woo and wed the innocent daughter of his enemy -- all in the name of sweet revenge. And he knew just how to make Callen Whitelaw fall in love with him....

The Headstrong Bride
Callen didn't know why everyone thought Sam was no good. There wasn't a man in all of Texas as sexy, kind and thoughtful as her husband-to-be....more
Paperback, Silhouette Desire #896, 192 pages
Published December 1994 by Silhouette Books
more details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.
The Princess Bride by William GoldmanA Bargain Bride by Rebecca De MedeirosA Betting Bride by Rebecca De MedeirosHis Yankee Bride by Rose GordonHis Jilted Bride by Rose Gordon
Books with "Bride" in the Title :)
75th out of 101 books — 21 voters
Legally Wed by N.M.  SilberNeanderthal Marries Human by Penny ReidBeautiful Beginning by Christina LaurenIt Happened One Wedding by Julie JamesTied by Emma Chase
Books with a wedding theme
129th out of 148 books — 63 voters


More lists with this book...

Community Reviews

(showing 1-30 of 159)
filter  |  sort: default (?)  |  rating details
Dina
I really liked this book when I first read it in 2001, but time has passed and, sadly, it didn´t hold its appeal after a reread. :( Sam spends too much time nursing his revenge against Callen´s father and I don´t find this kind of behavior interesting anymore. But it was good to see that I still like Callen as much as I did the first time around.
nurmawati
ceritanya so sweet banget ttg co yang slah balas dendam...dia mengira bokap nya si ce yang menyebabkan bokapnya bunuh diri...jadinya dia mendekati si ce dengan tujuan balas dendam...
dalam waktu 3 bulan dia membuat si ce jatuh cinta dan mau merit sama dia...
terjemahannya kadang agak aneh ada kata 'engkau' 2 nya...jadul bo...
tapi karena ceritanya oke jadinya menurut gw tetep enak aja buat di baca...
Kay
Mar 03, 2012 Kay rated it 3 of 5 stars
Shelves: print
3 ½ Stars! ~ Sam Longstreet had nearly lost everything to learn "vengeance was a bitter bed fellow". Callen Whitelaw knew from the moment she met Sam that he was a man that called out to her soul. Callen's a smart woman who loves Sam with all her heart, only sometimes that doesn't seem nearly enough to take away Sam's burdens. Another heartfelt installment in the Hawk's Way series.
Anita
ceritanya sangat bertipe harlequin, hmm sebenernya lumayan sih ceritanya, cuma endingnya menurut gw rada terlalu maksa dan ga diceritain secara detail (ada adegan di pagi hari dimana si cewe ternyata sudah dijemput suaminya dari rumah kakak si cewe, tapi cerita ngejemputnya tidak diceritakan dengan detail, jadi kerasa ceritanya ga dalem dan ehmm... weird ;p)
ies
aku kasih bintang 2 karena covernya yg keren deh hahahaa............
*aku pengen putu kaya gitu, tp pungguku jelek* [lol]

ceritanya biasa banget, namanya jg HQ haha
terjemahannya bikin ngantuk, baca prolognya aja udah bikin pengen mbanting ni novel :P
gitu lah pokoknya.. aku pengen intip ebuk nya aja untuk buku ke 3 nya, mungkin tidak seboring itu :P
Amel Armeliana
A very quick read and well...fun. Suka dengan heroine nya si Callen, tapi agak2 sebal dengan si Sam. Padahal kalo mau denger penjelasan bokapnya Callen dari awal, gak harus gini kali >.<
Tapi namanya juga romance, kalo dijelasin di awal gak jadi buku donk,hihihi....
Sayang terjemahannya banyak typo, dan ada kalimat2 yang janggal.
Fanny Roswita Ria
baca cm dlm hitungan jam,alias bukannya menarik dengan ceritanya tetapi krn buku ini kelewat tipis dan tulisannya besar2 jadi tidak membuat saya berlama-lama untuk menyelesaikan
annisa belikov casillas
penasaran sama isinya buku..setealh membacanya...ternyata isinya so..so lah...

jangan harap ada adegan ehem-2nya....trs tulisannya mo gede-2 hmpfh
Lien
ceritanya antara cinta, rasa kebencian dan balas dendam.. dan akhirnya cintalah yang menang.. so sweet and happy ending :)
Tonya Warner
Could not wait to finish.
Desi Alonso
Desi Alonso marked it as to-read
Jun 16, 2014
Samm.
Samm. marked it as to-read
Jun 14, 2014
Pamela
Pamela marked it as to-read
Jun 09, 2014
JW Ellis*
JW Ellis* marked it as to-read
May 27, 2014
Jody
Jody marked it as to-read
Apr 23, 2014
Patty Leath
Patty Leath marked it as to-read
Apr 05, 2014
Gosia
Gosia marked it as to-read
Mar 23, 2014
Teresa
Teresa marked it as to-read
Feb 18, 2014
« previous 1 3 4 5 6 next »
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »
47784
Joan Johnston (born Little Rock, Arkansas) is a best-selling American author of over forty contemporary and historical romance novels.

Johnston was the third of seven children born to an Air Force sergeant and his music-teacher wife. She received a B.A. in theatre arts from Jacksonville University in 1970, then earning an M.A. in theatre from the University of Illinois, Urbana in 1971. She received...more
More about Joan Johnston...
The Cowboy (Bitter Creek #1) The Texan (Bitter Creek, #2) Texas Bride (Mail-Order Brides, #1) The Loner (Bitter Creek, #3) Frontier Woman (Sisters of the Lone Star, #1)

Share This Book