Goodreads helps you keep track of books you want to read.
Start by marking “Das Triumvirat denkt (Das Triumvirat, #2)” as Want to Read:
Das Triumvirat denkt  (Das Triumvirat, #2)
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating
Open Preview

Das Triumvirat denkt (Das Triumvirat #2)

it was amazing 5.0  ·  Rating Details ·  1 Rating  ·  1 Review
Drei ungleiche, aber schon lange befreundete Männer treffen sich zu ihrer regelmäßigen Kartenrunde. Hierbei kümmern sie sich gerne auch um die Aufklärung von lokalen Verbrechen. Ein Mordfall, der bislang nicht aufgeklärt werden konnte, zieht das Interesse der drei auf sich. So versuchen sie, das Puzzle aus Indizien, die nicht mal der Polizei bekannt sind, zusammenzusetzen. ...more
Audio Cassette, 1 page
Published 1994 by Goldmann
More Details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.

Reader Q&A

To ask other readers questions about Das Triumvirat denkt, please sign up.

Be the first to ask a question about Das Triumvirat denkt

This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

(showing 1-2)
filter  |  sort: default (?)  |  Rating Details
sabisteb
Apr 14, 2012 sabisteb rated it it was amazing
Oberst, Pfarrer und Arzt treffen sich wie gewohnt zum Skat, nur stört die Trauermusik in der Kneipe das Glück der drei alten Knaben, der Wirt trauert um seine Katze. Aber noch ein Verschwinden erregt die Gemüter. Hubert Morgenroth, ein örtlicher Bauunternehmer und frommes Mitglied von Pfarrer Bargmanns Gemeinde, wird seit vier Wochen vermisst. Er war ein sehr frommer Mann, es ist also unwahrscheinlich, dass er seine Familie einfach verlassen hat. Keiner würde von seinem Verschwinden profitieren, ...more
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »
Gisbert Haefs is a German writer in several genres and translator. He has written historical novels such as Alexander won both the Deutscher Science Fiction Preis and Kurd-Laßwitz-Preis in science fiction and placed at the Deutscher Krimi Preis for crime fiction. As a translator he worked on a much criticized effort at translating works of Jorge Luis Borges into German.
More about Gisbert Haefs...

Other Books in the Series

Das Triumvirat (4 books)
  • Das Triumvirat (Das Triumvirat, #1)
  • Das Triumvirat spinnt  (Das Triumvirat, #3)
  • Das Triumvirat hext (Das Triumvirat, #4)

Share This Book