Der wunde Punkt (Wallander radio play, #6)
Enlarge cover
Rate this book
Clear rating

Der wunde Punkt (Wallander radio play #6)

by
2.5 of 5 stars 2.50  ·  rating details  ·  2 ratings  ·  2 reviews
Alles spricht für einen Unfall: Ein Pferdezüchter wird zu Tode getrampelt in seinem Stall gefunden. Doch das Konto des Opfers ist geplündert und kurz vor seinem Tod hatte er Kontakt mit einer ominösen Frau, die er über eine Annonce kennen gelernt hat. Da die Verdächtige unauffindbar ist, gibt Wallander als Lockvogel selbst eine Kontaktanzeige auf, um den Mörder zu fassen.
Audiobook, German radio play edition
Published April 1st 2009 by Der Hörverlag
more details... edit details

Friend Reviews

To see what your friends thought of this book, please sign up.
This book is not yet featured on Listopia. Add this book to your favorite list »

Community Reviews

(showing 1-3 of 3)
filter  |  sort: default (?)  |  rating details
Aurora  Fitzrovia
1. Die Hörspielumsetzung hat mir insgesamt ziemlich gut gefallen. Die Sprecher und die Geräusche haben mir eigentlich alle gefallen, groß etwas daran auszusetzen habe ich nicht.

2. Und da ist genau der Grund, warum ich mittlerweile Krimis einfach nicht mehr gerne lese: Mich interessiert nicht mit wem der Kommissar schläft. Oder die Nacht verbringt. Ist mir total egal. Und dazu wurde dann "passend" romantisch-erotische Musik eingespielt, zum Davonlaufen *augenroll* Und Sprüche von erwachsenen Mens...more
Daniel
Nicely done radio play.
But I suppose this is only interesting for lovers of crime novels or Wallander fans.
Teresa
Teresa marked it as to-read
Sep 10, 2012
There are no discussion topics on this book yet. Be the first to start one »
22339
Henning Mankell is an internationally known Swedish crime writer, children's author and playwright. He is best known for his literary character Kurt Wallander.

Mankell splits his time between Sweden and Mozambique. He is married to Eva Bergman, Swedish director and daughter of Ingmar Bergman.
More about Henning Mankell...
Faceless Killers (Kurt Wallander, #1) The Fifth Woman (Wallander, #6) Sidetracked (Wallander #5) The Dogs of Riga (Kurt Wallander #2) The Man Who Smiled (Wallander #4)

Share This Book